UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6 Kasım 2012 Salı

Sıra geldi mumları süslemeye...


Daha önce keçi boynuzu tohumlarından yapmış olduğum keçi boynuzu ağacını ve aynayı sizlerle paylaşmıştım. Şimdi de sıra geldi bu kahverengi çekirdeklerle mumları süslemeye.. Evdeki yalnız ve sade mumlarınızı biraz süslemeye ne dersiniz? Cevabınız evetse işte gerekli malzemeler ve yapılacaklar...

Gerekli Malzemeler..

Mum
Tuvalet kağıdı rulosu
Şeffaf koli bandı
Makas
Silikon tabancası ve silikon
Keçi boynuzu tohumları..


Yapılışı

Öncelikle silikon tabancası ile çekirdekleri yapıştırırken mumlar erimesin diye çekirdeklerimizi yapıştıracağımız bir zemin seçiyoruz. Ben seçimimi tuvalet kağıdı rulosundan yana yaptım.. Mumun yarısını kaplayacak şekilde tuvalet kağıdı rulosunu kesiyoruz. Eğer mum içine sığmıyorsa ek de yapabilirsiniz. Ki ben burada böyle yaptım. Eklediğimiz yeri bantlıyoruz. Zeminimiz hazır. Sıra geldi Keçi boynuzu tohumlarımızı yapıştırmaya..Burası her zaman olduğu gibi sabır gerektiriyor. Bir kaç kat tohumla kapladıktan sonra işimiz sona eriyor. Keçi boynuzu ağacı ile iyi bir ikili olduğu kesin.. 


6 yorum:

  1. cokkk hoşşş....guzel bır takım yapacan sen bunlardan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Serpil hanım, bana da öyle geliyor sevdim ben bunları :)

      Sil
  2. harika olmuş ayna da öyle..hepsi çok güzel

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?