UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12 Şubat 2013 Salı

Yarım kilo bir buçuk :)


Semt pazarından bildiriyorum..

Semt pazarlarıyla ilgili herkesin bir hikayesi vardır muhakkak..Bugün pazarcıların yaptığı bir hinlikten bahsedeceğim...Uzun zamandır pazardan uzak kaldığım için midir ne garip geldi bana..Normalde meyve sebzeyi  markete gidip istediğim kadar almayı tercih ediyorum pazara..Yani pazarcılar da biraz burun kıvırıyorlar, istediğim kadar alamıyorum, insan yarım kilo demeye utanıyor yahu..Bir de seçtirmiyorlar mı sinir oluyorum bu duruma...Neyse bu da onların tarzı..Beğenmiyorsan küçük oğluna almazsın :) 

İşte gariplik geliyor..Bugün normalde mevsimi değil biliyorum ama canım istedi diye, salatalık alalım dedik, 1,5 TL yazıyor fiyatı da ucuz bulunca istedik adamdan, adam tarttı verdi annem 1,5 lira uzattı, adam yarım kilosu 1.5, kilosu 3 dedi..Sonra etikete bi baktık 1,5 üstünde küçücük yarım yazıyor..İyi bari dedik verdik..Sonra bi baktım diğer tezgahlarda da aynı şeyi yapmışlar...Yarım kilo 2,5..Sanki yarım kilo istesem verecekler...İşte böyle garip bir olayla karşılaştım..Aman canım yeni mi fark ettin demeyin, öyle vallahi..

14 yorum:

  1. hılalcım pazarda hep öyle yapıyolar ki :)) ben pek gıtmıyorum bazı marketler pazardan ucuz cunku...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya iste ben de gormus oldum bunu ;) markete devam;))

      Sil
  2. evet, klasik bir taktik bu... seçtirmeyenlere ben de acayip gıcık oluyorum.

    yarım kilo vermek istemeyenlere de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yeni görünce yazmak istedim, gider marketten 2-3 domates, 1 biber alırım :)

      Sil
  3. Valla aynı duruma bende düşmüştüm canım aman kalsın dedim uyuz oldum adama:)
    market en iyisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de derdim normalde ama annem vardı ondan demedim :) market en iyisi gerçekten..hem pazarın olduğu günler halk günü de yapıyorlar..

      Sil
  4. marketlere mümkün oldugunca sebze meyve almıyorum, pazar daha taze oluyor, bizim pazarda yarım kilo isteyince adam uyuz oluyor, ne yani üç kişiyiz napalım diyoruz.. Hele ki istedigin yerden vermiyosa iyice uyuz oluyoruz o pazarcya bi daha da oradan almıyoruz:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı pazarcı iyi, kötüyü sana vermiyor onların hakkını yiyemem ama bazıları gelişigüzel dolduruyor ondan da alınmaz yani :) artık marketlerin manav reyonları da iyi, taze meyve sebze satıyorlar ben alıyorum :)

      Sil
  5. Aaa ben de hic dikkat etmemisim onlere guzellikleri arkalara çürükleri tekniğinden sonra bu da başka bir hinlik hakkaten:)

    YanıtlaSil
  6. Çok çakallar ya. Bu 99 lu fiyatlar da hep aynı politika. Dürüstlük sıfır varsa yoksa sömürme, kandırmaca, para koparmaca nasıl bir insanlık bu ben anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de çok, insanın insana yaptığını doğada hiç bir şey yapmıyor.

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?