UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28 Mart 2013 Perşembe

Bir mandal vardı canı sıkılan...


Bir şeyleri renklendirmeyi ne kadar çok severim bilirsiniz..
Kitaplarımı renklerdim, desenli bantlarla termosumu renklerdim..
Şimdi sıra geldi canı sıkılan mandalları renklendirmeye..Annem çamaşır asarken gördüm onları...Diğerleri renk renk, bu bi köşede masum masum asılmayı bekliyor..Bu işe de girdim ve mandalları renklendirdim..
Elimde üç renk oje vardı, mor, kırmızı ve frenç için kullandığım mat beyaz oje..Ojelerle mandalları boyadım bir kaç damla da puantiye ekledim..Bizim mandallar gülmeye başladılar..Ee ben bunlarla çamaşır asmaya kıyamam dedim, notluk yaptım...Buzdolabına magnet yaptım..Hatta duvar dekorasyonu olarak bile kullanılıyor onu da gördüm, fotoğrafları çamaşır tutturur gibi tutturmuşlar, harika olmuş..Pinterestte de çok fazla örneği var.. Onun için buradan devam edebilirsiniz..
Hele burada bir tanesi var kasnağa tutturulmuş karpostallar çok güzel olmuş..

Mutlu ve umut dolu günler..

3 yorum:

  1. başlık güzel, mandallar daha güzel :)

    YanıtlaSil
  2. elinize, emeğinize sağlık, çok şirin olmuş mandallar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, yapımı da çok kolay :)

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?