UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13 Mart 2013 Çarşamba

Desenli bant ile renklensin her şey!


Pinterestte ve bloglarda gördüğüm desenli bantlarla bir şeyler yapmak düşüncesi çoktandır aklımda...Ama küçük bir sorunumuz vardı o da bu desenli bantları bulmak, uzun bir arayıştan sonra pazartesi bir kırtasiyede buldum..Geriye tek bir iş kalıyordu o da elimizdeki şeyleri birazcık renklendirmek...Öncelikle işe ayraç yapmakla başladım "Neşeli Oyuncaklar"'da gördüğüm ayraçlara bayıldım ve ben de yaptım..


Sonra da termosuma renk kattım.



USB ne olacak, o da çok renksizdi canım :)


Haydi o zaman desenli bantlarla renklensin her şeycikler :)

Desenli bantlarınızı kendiniz de yapabilirsiniz tabi, bakınız Turuncu Oda

Sağlıcakla ve mutlulukla kalınız...

15 yorum:

  1. çok cici olmuşlar.ellerinize sağlık.feyzanincicileri.blogspot

    YanıtlaSil
  2. Çok şekerler, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Desenli bantlar bu hafta 10 paket halinde Tchibo 'da satışa çıktı..Sabahın göründe ben siparişimi verdim..Aman kaçırmayın :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler haber verdiğiniz için çok iyi oldu bu :)

      Sil
  4. Canım senin ayraçların daha sevimli olmuş.Ellerine sağlık.Bantların desenleri de çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, seninkiler de çok hoştu :)

      Sil
  5. aaaaa ne hoş tamam bulup yapıcam bişiler.
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tchibo da indirimde var, ayrıca kırtasiyelere de sorabilirsin tanesi 25 krş

      Sil
  6. ne kadar güzel olmuş canım, eline sağlık olsun

    YanıtlaSil
  7. bak bende hiç denemedim bu bantları ama aklımda henüz karşılaşmadık sadece:)özellikle ayraçlara bayıldım.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, güzel şeyler çıkıyor bu bantlarla :)

      Sil
  8. Dün tchibo da görmüştüm benimde hoşuma gitmişti desenli bantlar,her ikiside çok güzel olmuş ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, siz de prensesle yaparsınız, çok eğlenceli oluyor :)

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?