UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15 Nisan 2013 Pazartesi

Damla çikolatalar kurabiyenin içinde ne arıyor?


Yine harika bir haftasonunun ardından damla çikolatalı kurabiyelerimle karşınızdayım..Aslında herkesin bildiği ve çok sevdiği bir kurabiye türü bu...Tabi buradaki fark damla çikolatalarınızı ne şekilde kullandığınızda....Ben kurabiye hamuruna gizleyip yiyicisine (:) sürpriz yapmak istedim.

Tarif her zamanki unlu kurabiye tarifim..Daha önce damla sakızlı kurabiye hamurumu da bu tarifi kullanarak yapmıştım..
Benim favorim elbette...

Neler mi gerekli?

1 yumurta
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı nişasta
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket margarin (oda sıcaklığında)
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un
Damla çikolata

Yapılışı

Yumurta, şeker, sıvı yağı karıştırın..Üzerine un, nişasta, kabartma tozu, vanilyayı dökün..Margarini ekleyin...Yoğurmaya başlayın..Margarin eridikçe un ekleyebilirsiniz....Kulak memesi kıvamına gelince yarım saat veya vaktiniz varsa bir saat bekletin.Damla çikolatalarınızı ekledikten sonra olay bitmiştir zaten...İstediğiniz büyüklükte, toplar yapın ve önceden ısıtılmış fırında üzeri çatlayana kadar pişirin...

Üzerine pudra şekeri serpin..

Afiyet bal şeker olsun..

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık kurabiyeler harika... Nasıl olurda takipte olmam hayretler içindeyim... Sanırım bir başka Hilal Akıncı daha var ben ikinizi karıştırdım kusura bakma canım...

    YanıtlaSil
  2. Harika gözüküyor.geçen yayınlamistim ben de ama çikolatalari gizlemeniz güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet biliyorum, sizin yayından sonra canım istedi zaten :) çok teşekkür ederim :)

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?