UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6 Nisan 2013 Cumartesi

Eminönü, laleler, boğaz ve yunus


İstanbul'u hafta içi gezebilmek ne şans..Ben de fırsat bu fırsat, soluğu tarihi yarımadada aldım..
Buraya sahilden boğaz havası alarak gitmek en iyisi..Trafik bazı noktalarda kilitleniyor olsa da hafta sonu gibi değil..Kabataş'a kadar her şey gayet iyiydi, tahmin ettiğimden daha erken bile geldik. Ancak Kabataş-Bağcılar tramvay seferi bir süre iptal edilmiş. Trafik de fena. Biz de tabana kuvvet  yürümeye başladık..Tophane vardığımızda da tramvay çalışmaya başladı..Ama haliyle çok kalabalık..
Nasıl bindiğimi ve Eminönü'nde nasıl indiğimi hatırlamıyorum bile...

Evet geldik Eminönü'ne...Mısır çarşısı her daim kalabalık olduğu için, içeriye girmedik..Yanındaki aradan kurukahvecinin oradan girdik..Muhteşem kahve kokusunu alınca hemen ben de sıra falan dinlemedim kahvelerimi aldım...Kahveciler nasıl seri çalışıyorlar görseniz, o kadar kahveyi yetiştirmek kolay değil..Alıcısı da çok...Sonra kapalı çarşıya doğru tırmanmaya başladık..Aklınıza gelebilecek her şeyi bulabilirsiniz burada..Ben de uzun zamandır keçe çalışmayı düşünüyordum görünce alayım dedim..Bakalım neler çıkacak bunlardan...

Eee tabi herkes biz gibi gezmeye değil alışverişe geliyor oraya..Çeyiz alışverişlerini yapıyorlar genç kızlar, aileler..Bu işlere ne kadar uzak olsam da dün o kızların hallerini görünce üzüldüm..Ne zor işler...

Sonra hediyelikler için de çok güzel burası..Ben kendime bile pek çok hediye aldım..



Gelelim lalelere...İstanbul'da lale festivali başladı..1-30 Nisan arası lale festivaliymiş...Her yerde lale, insanın başını döndürüyor...Renk renk...Bunun için Emirgan'a gitmek lazım tabi..Sadece Emirgan'a 2,5 milyon lale ekilmiş...Tabi Emirgan dışında Göztepe Parkı, Gülhane, Sultanahmet her yer her yer...14 milyon lale bizim için ekildi..Tez zamanda Emirgan'a gidile o zaman..


Dönerken de trafiğe hiç girmeyelim vapurla gidelim dedik..İyi ki öyle yapmışız ki, yunusların şovunu izleyebildik..Yunus görmek ne kadar da mutlu ediyormuş insanı dün öğrendim bunu da, herkes fotoğraf çekmeye başladı ama benim şarjım bittiği için çekemedim..Olsun ben o anı kafamda ölümsüzleştirdim..

Güzel bir hafta sonunuz olsun...

6 yorum:

  1. ne keyiflidir şimdi şehirlerin sultanı İstanbul. sizin de içinize sinsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erguvanlarda açtı, o yazımı yazarken siz geldiniz aklıma :)

      Sil
  2. çok güzel bir gezi olmuş...İstanbul gezmek için güzeldir...

    YanıtlaSil
  3. Televizyonda gördüm laleleri.. keşke orada olsam dedim. Muhteşemdi.. Çok güzel fotoğraflar..:) Ellerinize emeğinize sağlık. İzmirdenlezzetlerden sevgiler..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?