UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2 Mayıs 2013 Perşembe

Bahar mimleri :)


Kendisi bir kahve tutkunu..Tıpkı ben gibi...

"Hayat paylaşınca güzel" blogunun sahibi beni mimlemiş...
Teşekkür ederim kendisine..Sorularda hayli zormuş :)

Gelelim sorulara

1. Eğer düğünün olsaydı, nasıl olacak olurdu?

Elbette kır düğünü, kır çiçekleri...

2. Yolda giderken sevdiğin idole rastlasaydın ne olurdu?

Hmmm..Heyecandan elimdekileri düşürürdüm, elim ayağıma dolaşırdı :)

3. Bir dizi karakteri olsan hangisi olmak isterdin?


Fringe de Ajan Dunham olmak isterdim...

4. Hayatın bir senaryo olsaydı ve senaristi sen olsaydın nasıl bir senaryo yazardın?

Hayatımız bir senaryo zaten biz de başroldeyiz desem olmaz mı? Tamam tamam yazıyorum senaryoyu...
Immm yazamıyorum senaryoyu aklıma bir şey gelmiyor :)

5. Hep yaşamayı merak ettiğin, bir gün bu duyguyu tatmalıyım dediğin bir olay var mı?

Bungee jumping yapmak :)

6. Eğer olanaklarını göz önünde bulundurmadan, hiçbir şeyi düşünmeden istediğin mesleği seçecek olsaydın bu ne olurdu?

Aslında mesleğimi seviyorum, yaşamın içinden bir meslek benimki..Ama şu olmayan olanakları çok kötü...

7. Farklı bir nedende dünyaya gelecek olsaydın, kimin görünüşünde olmak isterdin?

Yani hayatımdan memnunum, bu görünüş iyi bence :)

8. Hayallerine konuk ettiğin prens/prenses nasıl birisi?

O şipsirin biri, boncuk gözlü :) Hele bu aralar bir bakmışız Maldivler'de bir bakmışız Midyat'da..Teyyy geziyoruz işte :)

9. Giyim tarzın

Rahatı pek severim...Rahat giyinmeyi de..

10. Seni en etkileyen dizi veya film sahnesi.

Şu babam ve oğlumda açaydım kollarımı gitme diyeydim sahnesi..

Ben bilemedim şimdi kimi mimleyeceğimi, 
ama ilk aklıma gelenler;

Esen Can, yazılarında gülme krizine girdiğim blogger :)
Hayali atölye, ne zamandır mimlememiştim.

Cevaplarsanız sevinirim ki :)

6 yorum:

  1. Haklısın uzun zaman oldu sen beni mimlemeyeli,iyi oldu değişklik lazım arada,senin cevapların da tam benlik,babam ve oğlum dedin koptum ben ya :( çok ağlamıştımm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) benziyoruz zaten :) evet çok acıklı bi sahneydi kaç kez izledim kimbilir...

      Sil
  2. teşekkür ederim cevapladığın için :) bungee jumping cesaret işi ya, umarım yapabilirsin :) eğlenceli bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ona yürek dayanır mı bakıcam artık :)

      Sil
  3. Cevaplar çok iyiydi:) mimimi hemen cevaplıyorum çooook mersii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de az önce baktım senin blogda yoktu cevaplar hadi ama merakla bekliyorum :)

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?