UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12 Ekim 2013 Cumartesi

Haydi, vira bismillah!



Bir kaç haftadır pek fazla yazamıyorum...
Pazartesi postalarını da hep gecikmeli gönderiyor veya hiç gönderemiyorum..
Yazılarınızı da pek fazla okuyamıyor, yorum da bırakamıyorum..
Ama hepsini bu uzun süreli bayram tatilinde telafi etmeye çalışacağım emin olun..

Ve sonunda...
Güzel haber!
İş başvuruları, görüşmeleri, evrak teslimi ve son olarak da eğitim/oryantasyon süreci...
Yoğun ve uzun bir süreçti ama...
Hayırlısı ile, haydi vira bismillah diyoruz..
İnandığım bir proje için yollara düşüyorum bu kez..
Zor ama keyifli...
İşte bu yüzden,
Heyecanlıyım, mutluyum, umutluyum..

Sizlerde bu günlerde büyük ihtimalle sevdiklerinize kavuşmak için veya tatil için yollara çıkıyorsunuz..
Sizin de yolunuz aydınlık olsun..
Şimdiden bayramınız kutlu, ziyaretleriniz bol olsun...

Bu şarkıda bonusumuz olsun!

Keyifli tatiller...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?