UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Türk Kahveli Kurabiye



Kahveyi sevmeyen var mıdır bilmiyorum...O müthiş kokusuna aşık olmayan...Her sabah kahvaltı sonrası içilen Türk kahvesine paha biçilemez değil mi? Biz de ev içerisinde bu geleneği sürdürenlerdeniz :)

Eee yanında lokum veya minik kurabiyeler de olunca tadından yenmez...
Kurabiye canavarı ben bu sefer de Türk kahveli kurabiye ile karşınızdayım...

Gerekli Malzemeler
1 yumurta
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı nişasta
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket margarin (oda sıcaklığında)
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1tatlı kaşığı türk kahvesi
Aldığı kadar un


Yapılışı

Yumurta, şeker, sıvı yağı karıştırın..Üzerine un, nişasta, kabartma tozu, vanilyayı ve türk kahvesini ekleyin.. Son olarak oda sıcaklığındaki yumuşamış margarini ekleyin...Yoğurmaya başlayın..Margarin eridikçe un ister...Elinize yapışmayacak şekilde kulak memesi kıvamına gelince yarım saat veya vaktiniz varsa bir saat bekletin.İstediğiniz şekilde yapabilirsiniz, ister minik, ister şekilli..Size kalmış.. Ben bu sefer kalıp kullandım :)Çok da eğlenceli oldu...
Afiyet olsun!

7 yorum:

  1. Muhteşem görünüyor, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. kahve olurda ben denemez miyim :) bayılırım kahveli herşeye, elinize sağlık çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bencede denemelisiniz :)

      Sil
    2. benim sayfamda bir miminiz var, beklerim mimlendiniz :)

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?