UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30 Nisan 2013 Salı

Etamin üzerine "çifte baykuşlar"


Havalar ısınınca içimize bir neşe geliyor değil mi? 
Böyle daha bir enerjik, daha bir mutlu, rengarenk cıvıl cıvıl oluyoruz..
Sobanın yanındaki kedi modundan çıkıp baharda kuşlar gibi moduna giriyoruz...
Ben de işte tam bu moddayken etamini, renkli ipleri aldım elime, ortaya bu baykuşlar çıktı işte..


Ne kadar da güzel işmiş bu çarpı işi, yani ortaya bir şeyler çıkardıkça insan ne mutlu oluyor öyle :) 
Bakalım siz de beğenecek misiniz baykuşlarımı :)

Baykuş figürünü daha önce kitap ayracında da kullanmıştım onun için buraya tıklamanız yeterli..

Sağlıkla ve mutlulukla kalınız :)

4 yorum:

  1. Coook guzeller evet ya yaz baska bi enerjii veriyo insanin icine :) etamin yazli kisli huzur veriyo insana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim :) ben yeni öğrendim, yıllardır nerdeymiş :)

      Sil
  2. Hilal hanimcim çok güzel olmuşlar.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?