UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

3 Nisan 2013 Çarşamba

Bumerang demek sürpriz paket demek!


Geçenlerde size Bumerang'dan bahsetmiştim. Bumerangın hayatımdaki yerinden...
Bumerangı bir de bloggerlar gözünden dinlemek isteyen Bumerang ailesi en iyi Bumerang içeriğine, Bumerang Paketi hediye edicekti...Bu içeriğim juri tarafından seçildi ve sürpriz paketi kazanan bloggerlardan biri de ben oldum..



Az önce kargo geldi...Bumerangın sürpriz paketini aldım :) 
Çok teşekkür ederim bumerang..
Eee tabi sürpriz paketten ne çıkacağını da merak etmiyor değildim..
İşte hediyelerim!


Bir de imzalı kitabım :)


Kazanan diğer bloggerları da tebrik ederim..

Bu arada bumerang'a üye olmak bu muhteşem dünyada yerini almak isteyenler için 
T0FE54B4 Promosyon kodu ile üye olabilirler...

Mutlulukla ve sağlıcakla kalın...

10 yorum:

  1. En alta ki de benim blogum oluyor:) Bende neden hediye geldi diyordum. Bumerangı anlat yarışmasından kazanmışım demek ki..

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim. Devamını dilerim...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim kendim kazanmış gibi mutlu oldum.hele hediyeler çok güzeller.özellikle imzalı kitap her şeye bedel.keyifle oku ve keyifle kullan hediyelerini.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. keyıflı okumalar dılerım bende:) sevgıler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?