UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9 Nisan 2013 Salı

Keçeleri kaçırdım, ayraç yaptım!


Günaydın! İstanbul'da güneş birazcık yüzünü gösterdi bu sabah, zira pazardan beri hasret kalmıştık..
Güzel haber ise hafta sonu güzel olacakmış, 20'li derecelerde..
Keçe işine gireceğimi Eminönü ile ilgili yazımda belirtmiştim..İlk olarak ayraç yaparak başladım işe...
Keçe ile uğraşanların "Sen yenisin galiba?" dediğini duyar gibiyim :) 
Evet evet yeniyim ve çok sevdim bu işi...Bloglarda, 10 marifette ve Pinterest'te çok fazla örneği de var..Hepsi de çok güzeller...
Yaratıcılığa açık bir malzeme..

İlk yaptıklarım bunlar bakalım beğenecek misiniz?

Ayraçların kenarlarında gördüğünüz dikişi de yeni öğrendim biliyor musunuz? 


8 yorum:

  1. iyi yapmışsın zira çok güzel olmuş.keçe işine bulaştıktan sonra ayrılmak çok zor:)ama ok keyif alacağından eminim.ellerine sağlık ve bol güneşli günler ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim, bulaştım vallahi :)

      Sil
  2. çok hoş olmuuuş elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) 100. takipçim oldunuz :)

      Sil
  3. du bakıyim.
    keçede iyi bi arkadaş var.
    ecerce.
    ecer özmen.
    git baksana bilokuna.
    :)

    YanıtlaSil
  4. bıyıklı çok ciciiii :) hepsi çok güzel eline sağlık :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?