UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12 Nisan 2013 Cuma

"Uykum ve Ben" artık Facebook'da!


 Uykum ve Ben'in değerli takipçilerine...

Blog dünyasında bir yılımı doldurmaya az kaldı...Zevkle yazdığım, paylaştığım yazılar artık pek çok kişi tarafından takip ediliyor...
Aldığım yorumlar ve bana bu yolda verdiğiniz destek için hepinize teşekkür ederim...
Verdiğiniz cesaretin ve desteğin beni inanılmaz mutlu ettiğini söylemek isterim...

Demiştim ya bir yılı doldurmaya az kaldı ve ben de bu birinci yılıma özel siz değerli takipçilerime sürpriz hediyeler hazırlamaya karar verdim...Sürpriz hediyeler ise bir kişiyle sınırlı olmayacak, amacım daha fazla kişiyi sevindirmek...Çekiliş duyurusunu ise yakında buradan ve Uykum ve Ben'in Facebook sayfasından sizlerle paylaşacağım...Ne kadar heyecanlandığımı tahmin edersiniz...

Son bir hatırlatma; Uykum ve Ben'in Facebook sayfası açılmıştır..
Buradan ve sağ taraftaki takip butonlarından ulaşabilirsiniz..
Desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim..

1 yorum:

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?