UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1 Nisan 2013 Pazartesi

Dikkat baykuş çıkabilir!


Haftaya biraz bulutlu biraz da serin bir havayla başladık..Dünkü güneşli havadan eser yok..Güneşi fırsat bilen her insan gibi ben de sahildeydim dün..Aman ne kalabalık...Oturacak bir gölge bile yok..Gölge diyorum çünkü güneş bunaltıyordu...Zaten yüzüm de bu güneşten nasibini aldı...Istakoz gibi kızardım..Hata bende, güneş koruyucu sürmemiştim. Aslında kışın bile sürülmesi gerekiyor..


Gelelim başlığa...Dikkat baykuş çıkabilir...Baykuşu sever misiniz bilmem..Birkaç yıldır çoğu şeyde kullanılıyor baykuş figürü...Ben de çok severim...Bazı batıl inançta uğursuz olarak kabul ediliyor, buna da anlam veremiyorum...
Uğurlu, uğursuz kavramınıda anlamış değilim gerçi..



Daha önce etaminden yaptığım ayraçları ve bardak altlığımı paylaşmıştım...Etamini iyice çözmeye başladım...Şimdi ise etaminden yaptığım kitap ayraçlarıma baykuşla devam ediyorum...Bu biraz beni zorladı tabi..Örneğini buradan buldum.Böylelikle kitap ayracı koleksiyonuma bir yenisini daha eklemiş oldum...

Etamin konusunda yeni projeler de aklımda...Yakında onlarla da çıkarım karşınıza..Şimdilik bu kadar..

Haftanız güzel olsun...

6 yorum:

  1. çok cici olmuş.baykuş dedimi akan sular durur bende.çok severim.ve kesinlike bilinenin aksine uğursuz değildir baykuşlar.ellerinize sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Aslında baykuş tam tersi bazı inanışlarda uğur sayılır.eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Her hayvanın bizde anlamı vardır ya bahtsızlıktan en büyük payı maalesef baykuşlar almış :)İyi oldu popüler olması herkese sevimli gelmeye başladı,ne sevimli olmuş o ayraç eline koluna sağlık..

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de iyi oldu ne bu canım :) teşekkür ederim :)

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?