UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31 Aralık 2012 Pazartesi

Vee 2012 bitiyor!

Artık 2012'nin son yazısını yazma vakti geldi.. Biraz klişe olacak ama acısıyla tatlısıyla bir yılı daha bitirmiş bulunuyoruz..Leyleği havada gören ben bol bol gezerek geçirdim bu yılı..Bilimsel, sanatsal ve kültürel açıdan oldukça verimliydi :) CerModern sayesinde sanata, kongreler sayesinde bilime doydum..

Çok şey öğrendim...Gezdim..Yedim...Okudum..Yazdım...Çalıştım, çok çalıştım...Bol bol kahve içtim...

Blog sayesinde pek çok insanla tanıştım, en önemlisi paylaştım..Yeri geldi kırgınlıklarımı anlattım, yeri geldi heyecanımı paylaştım..Değerli yorumlarıyla blogumun gelişmesine katkı sağlayan herkese çok çok teşekkür ederim..Yeni yılda her şey gönlünüzce olsun...Sağlık, mutluluk, huzur, bol kazanç dileğiyle...

Vee 2012'nin enleri..

En iyi film; 3 Idiots
En iyi kitap; Bin Muhteşem Güneş
En sevdiğim yazar; Kafka
En keyif aldığım gün; 25 Aralık
En farklı sergi; Van Gogh Alive
En yerinde karar; Üniversite katkı paylarının kaldırılması
En beğendiğim yarışma; Ben Bilmem Eşim Bilir
En sevdiğim dizi; Hayatımın Rolü
En çok dinlediğim şarkı; Hakim Bey (Mehmet Erdem)
En heyecanlı an; Tez Savunması 

4 yorum:

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?