UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18 Temmuz 2013 Perşembe

Herkes okusun diye..


Kitapseverlerin dikkatine!!!
PTT Genel Müdürlüğü ile Kitap Bilgi Teknolojileri A.Ş. arasında yapılmış protokol kapsamında 
PTT artık kitabevi hizmeti de vermektedir..
Slogan "Herkes Okusun Diye"
10 TL üzeri kitap alışverişlerinde Kargo Bedava..
PTT şubelerinde de kitaplara rastlamak mümkün..
Ancak internette hem daha ucuz/indirimli hem de PTT Kargo güvencesiyle de geliyor..
Ben geçen hafta Cuma günü 2 kitap sipariş ettim..
Hafta sonuna denk geldiği için sanırım elime ulaşması uzun sürdü..
Kitaplar ayrı ayrı gönderildi, prensiplerimi böyledir bilmiyorum..
Aynı anda gönderselerdi tabi daha mantıklı olurdu..


İşte aldığım kitaplar...

1-Zülfü Livaneli -Serenad'ı okumayan bir ben kaldım sanırım..Kardeşimin Hikayesi çıkar çıkmaz aldığım için bu kitabı geç okuyor olmak dokunuyor tabi..

2-Can Dostum bana Sokak Kedisi Bob'u hatırlattı. Bakalım bu kitap nasıl?
Ayracına bayıldığımı belirtmeliyim..

Sizde
https://www.pttkitap.com/'dan rahatlıkla kitap siparişi verebilirsiniz..


1 yorum:

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?