UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19 Eylül 2013 Perşembe

Herıld yani! I love 90's

seyret.us | dizi film izleme platformu http://seyret.us/site/#movie=doksanlar-6-bolum-720p-hd-tek-parca Doksanlar 6. Bölüm 720p HD Tek Parça Doksanlar 6. Bölüm 720p HD Tek Parça Dizisini Tek Parça butonuna basarak internet bağlantı hızınıza göre normal veya yüksek kalite (HD,SD) seçeneklerinde full olarak izleyebilirsiniz. Kullanmış olduğunuz Monitör/TV özelliklerine göre videoyu ekranın

Herıld yani tatlııım..
Doksanlarda çocuktuk biz..
Seksenlerin yapımcısı Birol Güven Doksanlar'ı duyurduğunda heyecanlanmıştım.
Eğer hikayeler de güzel seçilirse Seksenler kıvamında on numara beş yıldız bir dizi olur diye düşündüm.
Oyuncuları, müzikleri, kostümler, set derken epey uğraşılmış belli..
Slogan ise pek manidar "Sokakta oynayan son çocukların dizisi"....
90'larda çocuk olan birisi için aslında çok fazla hatıra var dizide..
Minik renkli kolonyalar, sarı telefon kulubeleri..
Saç şekli, aksesuar ve kıyafetler...
Çocukça abur cuburlar...

Peki ya şarkılar, ah o şarkılar.
Coşkun Sabah Anılaaaar...
Dizi yaza denk gelince bir kez olsun tam izleyemedim ta ki düne kadar..
İzledim de fena mı oldu? Şöyle zaman trenine binip gezdim çocukluğumda..
Sonrası mı?



İşte ilk aklıma gelenler..

Ağızda patlayan şekerler..Tombi, yumiyum şeker..
Cino..(ki geçen senelerde bizim mahalle bakkalında cinoyu yeniden gördüm ve aldım)
Capri-Sun, önce hüpletin sonra gümletin.
Tetris, gameboy..
Kokulu kağıtlar, silgiler..
Bol sıfırlı paralar..
Hey Corç versene borç olmaz maykıl bende de yok, Hakan Peker..
Onun arabası var, Mustafa Sandal..
Ben Sizin Babanızım, Barbaros Hayrettin.
Hadi hadi şeker, öptüm seni şeker, Bora Gencer..
Daha niceleri...

90'larda çocuk olmak güzeldi yahu!



















Tasolar, ateriler, walkman, kaset çalar ve kasetler..
Barış Manço, Adam Olacak Çocuk..
Susam Sokağı..Minik Kuş, Kurabiye Canavarı..
Power Rangers, Ninja Kaplumbağalar..
Taş Devri, Jetgiller..
Bizimkiler, Bir Demet Tiyatro, Tatlı Kaçıklar..
Çılgın Bediş, Yoncimik..
Tabi hatırlayamadığım, unuttuğum pek çok şey daha...

Elbette her dönemin bir güzelliği vardır da..
Çocukça anılar unutulmaz işte..

Heh..Birol Güven yaptı ya bunu..
Çok da iyi oldu..Teşekkürler.
Ha bi de, daha güzel olabilir mi?
Evet, çok daha iyisi olabilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?