UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1 Kasım 2017 Çarşamba

Huzursuzluk-Zülfü Livaneli


Bir kitap okuyorsunuz ve okuduklarınızdan sonra boğazınız düğümleniyor. Huzursuzluk işte böyle bir kitap, yakın geçmişten bir hikaye. Hepimiz huzursuz değil miyiz, tedirgin. İşte biraz da bu yüzden kolay içselleştirdik romanı.


Meleknaz, İbrahim ve Hüseyin'in hikayesi gerçekten yürek burkuyor. Mardin'e daha önce gittiğim için kitabı okurken  Ortadoğu'nun kaderini, kadınların acılarını, çok kültürü ile eşsiz Mezapotomya'nın gizemli hallerini daha derinden anladım ve hissettim. 170 sayfalık kısmen ince bir kitap olsa da insanlık dersi vermeye yetiyor, hırsın, merhametin, cehaletin hikayesini okuyucularına yaşatıyor.  İbn-i Haldun’un "Coğrafya kaderdir" sözü kitabın her satırında yüzünüze vuruyor. 



Zülfü Livaneli benim okumaktan büyük keyif aldığım, kitaplarına, duruşuna hayran olduğum yazarlardan. Seveni çok olduğu kadar sevmeyeni de çok. Önyargılı yaklaştıklarını düşünüyorum. Yazarın üslubu, oldukça yalın ve akıcı, bunu kitabı hızlıca bitirdiğinizde anlıyorsunuz.


Okuduğum kitap bana dokunsun, içime işlesin istiyorsanız hiç vakit kaybetmeyin, alın okuyun.


Yazarın diğer romanları hakkında yazdığım yazıları ulaşmak için tıklayınız.





6 yorum:

  1. Kısa ve öz güzel bir yazı olmuş tıpki kitap gibi :) Elinize sağlık :)
    Kelebeğin etkisi blogger keşif etkinliğinden geliyorum , bloğunuzu takibe aldım bana da beklerim . Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Huzursuzluk okumayı çok istediğim kitaplardan biri. Senelik izin için Ankara'ya gittiğimde almıştım ve Ankara'da unuttum :) Yazınızı okuyunca ilk fırsatta almalıyım muhakkak dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, üzüldüm umarım en kısa zamanda kitabınıza kavuşursunuz :)
      Mutlaka okuyun, hatta Zülfü Livaneli'nin diğer kitapları da güzel onları da tavsiye ederim.

      Sil
  3. Uzun süredir aklımda olan bir kitap ilk fırsatta bakacağım bende :) Ayrıca Kelebeğin Keşif Etkinliğinden geldim ben de. Sayfanızı severek takibe aldım. Bende sayfama beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, 170 sayfalık ince bir kitap ama epey derin. Sevgiler.

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?