UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1 Şubat 2013 Cuma

Battaniye ve TV keyfi

Pazardan bu yana griple boğuşuyorum..Normalde üç güne toparlardım durumu ama bu sefer uzun sürdü, şifayı fena kapmışım..Sürekli üşüyorum, içim titriyor. Arkadaşım zencefilli sütü önerdi onu deneyeceğim bakalım..Bir de uçuk eklendi son olarak, onunda ilacını kaybettim, üşeniyorum eczaneye gitmeye..

Bir kaç gündür hava da soğuk bir de yağmur..Ama güneş sağ olsun bugün yüzünü gösterdi. Hafta sonu da güneşli olacakmış..
Çok sevindim bu habere..

Tabi hasta hasta yapılacak en güzel şey de bol bol dinlenmek..Battaniye, televizyon, kitaplar ve ben güzel bir ekip olduk..Sabah haberleriyle başlıyorum güne, İrfan Değirmenci ve Fatih Portakal'la kahvaltı, sonra kitap, öğleden sonraları Evim Şahane'yi kaçırmamaya çalışıyorum, çok güzel dekore ediyorlar evleri, oradaki mimar da çok yaratıcı..Harika işler çıkıyor..Hele geçen gün tiyatro simgesini dolap kapaklarında kullandılar bittim resmen ona..İşe başlarsam özlerim bu hayatı..

Projemiz de gün itibariyle bitti hayırlısıyla.. Raporumuzu teslim ettik...Artık gelsin diğer projeler...yeni işler..Öyle ümit ediyorum yani :)

Son olarak Barış Abimizi de saygıyla anıyorum..

"İçimdeki çocuktan"

"Dün yine seni andım gözlerim doldu 
O tatlı günlerimiz bir anı oldu 
Ayrılık geldi başa katlanmak gerek 
Seni çok çok özledim arkadaşım eşek"

3 yorum:

  1. Mimlendin :)

    Burada : http://sozunbitmedigiyer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. hihi hastalık bazen biraz iyi oluyor insana.
    hafif grip olacaksın yatacaksın dinleneceksin senin yaptıklarını yapacaksın.
    bi de başarılar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi oldu, soğukta evde oturmak için bahane çıktı :) bol bol kitap okudum.

      Zorlu bir süreç teşekkür ederim :)

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?