UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31 Ekim 2012 Çarşamba

Ben Buldum: Yalancı Keçi Boynuzu Ağacı

Daha önce burada gördüğüm kahve ağaçlarını çok beğenmiştim. Benim gibi kahve tutkunları için mutfağınızın her köşesinde kullanabileceğiniz bu muhteşem ağaca alternatif bir ağaç yaptım ben de.. Keçi boynuzu ağacı..Fikir Kurtuluş parkında otururken gördüğüm keçi boynuzu tohumlarıyla ortaya çıktı. Siyah siyah tıpkı kahve çekirdeği gibi bir şekli vardı.. Ben bunlarla bir ağaç yaparım dedim  ve sonuç..


Gerekli Malzemeler

Strafor topu (Yılbaşı süsleri satan yerlerden bulabilirsiniz)
yün ip (kahverengi veya beyaz)
Ağaç tutkalı
Silikon tabancası ve silikon
Kurdele
İnce ağaç dalı
Küçük mumluk (ben Kızılaydaki freeshoptan aldım tanesi 1 tl)
alçı (dalı mumluğa sabitlemek için)
üzerine fındık kabukları

ve Keçi boynuzu tohumları...



Yapılışı

Strafor topunu iple sarıyoruz. Ağaç tutkalı ile keçi boynuzu tohumlarını iki kat olacak şekilde yapıştırıyoruz. Üçüncü katı silikon  kullanarak yapıştırıyoruz. Bu iş biraz sabır işi tabi. Bahçeden, sokaktan herhangi bir ağacın dalını koparıp topumuzda boş bıraktığımız yere sokuyoruz.  Şimdi de sıra ağacı dikmekte.. Bunun için mumluğun içine hazırladığımız alçıyı döküyoruz. Alçının beyaz görünmemesini istiyorsanız harcın içine neskafe de koyabilirsiniz. İşte geldik son aşamaya.. Ağacımızı dikiyoruz. ağaç alçıda sabitlendikten sonra fındık kabukları koyabilirsiniz çok hoş oluyor.. Ben ağaç dalını kurdele ile sarıp fiyonk da yaptım. 


13 yorum:

  1. harıkaaaa ...tek kelımeyle harıkaaa...

    YanıtlaSil
  2. blogun cok şirin canım hayırlı olsun ...bende beklerım :))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Serpil hanım, takip edeceğim..

    YanıtlaSil
  4. çok yaratıcı bir fikir olmuş tebrik ederim kokusu olmasada görüntüsü yeter çok şık.
    bu arada bloğun hayırlı olsun. ama bence yorum bırakanlara eziyet etmemek için kelime doğrulamayı kaldırmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim X madame. Kelime doğrulama hatırlatmanız için ise önerinizi dikkate aldım :)

      Sil
  5. Hoş bir görüntü olmuş. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. kahvelisini görmüştüm de,keçi boynuzunu ilk sizde görüyorum değişik olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Çok da iyi olmuş,kahveyi aratmıyor :)

    YanıtlaSil
  8. iade-i ziyarete geldiiiimmm :) ben ilk başta kahve sandım keçiboynuzu çekirdeklerini :) çok güzel bi çalışma olmuş, çerçeve de aynı şekilde :) ellerine saglık..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?