UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21 Aralık 2012 Cuma

Çilekli ve Muzlu Puding Kurabiyesi


Geçen hafta Arda'nın Mutfağı'nda gördüğüm Çilekli Puding Kurabiyesini denedim..Kurabiye yapmayalı uzun zaman olmuştu, uzun bir aradan sonra böyle bir başlangıç çok güzel oldu..

Gerekli Malzemeler

100 g margarin (Oda sıcaklığında)
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket çilekli puding
1 paket kabartma tozu
1 yumurta
Aldığı kadar un 


Yapılışı 

Bir kapta margarin, sıvıyağ ve yumurtayı karıştırın. Karışıma çilekli puding ve kabartma tozunu ekleyin. Karıştırmaya devam edin..Kontrollü olarak da unu ilave edin..Kulak memesi kıvamına gelince ceviz büyüklüğünde parçalara ayırarak şekil verin..180 derecede önceden ısıtılmış fırına yerleştirin, üzeri çatlayana kadar da pişirin.. 
(Ben muzlusunu da yaptım tabiki, yapılışı da aynı)

Afiyet olsun..

8 yorum:

  1. hah al bakalım bır nefıs manzarada burada :))) ben 100 kılo olacam sızın yzunuzdennn:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz örgü örerken kilo alamazsınız :) Bunlarda ancak kan olur size :)

      Sil
  2. arkadaşlarıma yaparım bazen.pudingle yapıldığına inanandıramıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kurabiyeyi bir arkadaşımda yemiştim ve tadına bayılmıştım...
    Ellerine sağlık....Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim hiç aklıma gelmezdi pudingle kurabiye yapacağım, nasıl güzel olmuştu, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Margarin 1 paket mi koyuyoruz ? Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gecikme için kusura bakmayın, 100 g yani 1 paket margarinin 2/5 ini koyuyoruz..

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?