UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22 Mart 2013 Cuma

Bum bum bum, ben bumerangımı buldum...


Blog açmak, belki de bu kocaman blog dünyasının kapılarını açan bir anahtar..Anahtarla kilidi açarsınız ama ya sonrası...Blogu açtıktan sonra belli sıklıklarla yazmaya başlarsınız ve yazdıklarınızdan keyif de alırsınız.. İlk başta heyecan vericidir, ama bir süre sonra okunmak ve fark edilmek istersiniz...Takip edilmek ve yazdığınız yazılara yorum almak istersiniz..
Sorular birikir kafanızda..Bu kadar çok blog varken, her gün binlerce yeni blog açılırken nasıl varlığınızı sürdüreceksiniz ki..
İşte tam da bu süreçte karşılaştım ben bumerangla..Kısa bir üyelik sürecinden sonra blogumu bumeranga kaydettim..Bumerang'da üyelikler bronz, altın ve platin olarak ayrılır. Ben de bronz üye olarak başladım...Hürriyet'te veya yazarkafe'de sevdiğim, beğendiğim ve arkadaşlarımında okumasını istediğim yazıları Link Paylaş butonuyla Facebook ve Twitter'da duyurdum..Ha bu arada link paylaşımı yaptıkça sitenizin ücretsiz gösterimi kazanırsınız..Artık blogum Hürlistte ve Hürriyette tanıtılıyordu..İçeriklere devam ediyordum..Diğer taraftan yazarkafe yazarlarını da takip ederek kendime yolun neresindeyim sorusunu soruyordum sürekli...Bloguma gelen trafiklere baktığımda Hürriyetten Hürlistten  de çok sayıda ziyaretçi aldığımı görmek sevindiriyordu beni..Blogum artık tanınıyordu, ziyaretçi sayım, takipçilerim artmaya başladı ve belki de içlerinde en önemlisi yorum almaya başlamıştım..Bunlar aslında ciddi motivasyon kaynaklarıydı...Bloggerlar iyi bilirler ki, blog dünyasında durmak yoktur..Süreklilik vardır..İçerik eklemeye devam ettim..Tabi biraz da sabrettim...

Bir sabah baktığımda artık yazarkafe yazarı olduğumu öğrendim..Yani platin üyeydim..Yazarkafe'ye içerik eklemeye başladım..Aldığım trafik ve yorumlar beni büyük ölçüde motive ediyor..Bumerang benim blogum için blog dünyasında var olma ve ilerleme sebebi...Artık vazgeçilmez..Elbette daha gidecek çok yolum var ama Uykum ve Ben olarak ben ve bumerang bu yolda birlikteyiz..

Sizinde eğer siteniz varsa ya da açmayı düşünüyorsanız, benim de söyleyeceklerim var diyorsanız ve bu yolda kendinizi yalnız hissediyorsanız, daha geniş kitlelere sesinizi duyurmak, marka anlayışınızı somutlaştırmak istiyorsanız durmayınız. 
Neden mi çünkü bumerang bu yolda sizinle..
Özgün içerikle her gün daha ileriye...

100. yayınım senin için, teşekkürler Bumerang..

14 yorum:

  1. Bir haftadır bumaranglıyım. Platin üye olarak başladım. 10000 bedava gösterim kazanmışım.. Ama henüz teklif falan gelmedi:) bekliyoruz bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika, en yakın zamanda gelir inşallah :)

      Sil
  2. Hilal, blogun çok hoş eline sağlık ...

    YanıtlaSil
  3. Bugün itibarıyla altın üye oldum sevgili Hİlal senin güzel paylaşımın aklıma geldi ancak kafam karıştı biraz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim canım, neden kafan karıştı?

      Sil
  4. Ne güzel bir yayın olmuş böyle:)
    100. yayının hayırlara vesile olsun inşAllah.
    Nice nice güzel paylaşımlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, güzel dilekleriniz için :)

      Sil
  5. Hikayen güzelmiş ben bayağıdır üyeydim de sadece siteme trafik gelsin diye kaydolmuştum açıkçası. Zaman ilerledikten sonra girip kurcaladığımda üyelik tiplerini görmüştüm ve gururum okşanmıştı. 20 küsür tane reklam alıp hiç birini siteme koymamıştım sadece trafiğe baktığım için. Farklı bir deneyim gerçekten yazarkafe..

    Sitende çok özgün tebrikler. Başarılarının devam etmesini dilerim. Blogla kal :)

    YanıtlaSil
  6. bence de tüm bloggerların tanışması gereken bir sistem..keşke bize destek olan çok daha fazla uygulamalar olsa..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle, blog dünyasında var olabilmek ve sesini duyurabilmek için gerekli.

      Sil
  7. yazınız sayes,nde bumerang a üye oldum , umarım sizin gibi başarılı olabilirm, bloğuma beklerim sizi:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne güzel hayırlı olsun, olursunuz tabi, geliyorum hemen..

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?