UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25 Mart 2013 Pazartesi

Filli bardak altlığım..


Etamin kitap ayraçlarımdan sonra filli bardak altlığımla karşınızdayım..Etamin işlerini çok sevdim, internette de o kadar çok şablonu bulunuyor ki..Ben henüz başında olduğum için daha basit ve çok fazla zaman almayan işleri yapıyorum...Gönül ister tabi bir panoyla karşınıza çıkayım ama bu şimdilik mümkün görünmüyor, bunun için hem sabırsız hem de acemiyim.. 

Fil şablonunu buradan buldum..Ben sadece fil hattını çizdim tabi,  içini doldurmadım..Yapmak isteyenler kendilerine göre şekillendirebilirler...

Mutlu bir hafta olsun..

8 yorum:

  1. Çok şeker olmuş. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Sizinkiler de harika..

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.Bardak altlığı fikri iyiymiş.

    YanıtlaSil
  3. canım süper cici olmuş ellerine sağlık Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  4. çok sevimli olmuş :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?