UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10 Mart 2013 Pazar

Taze geldi: Etamin kitap ayracı


Güneşli bir pazar gününden selamlar sevgiler..Bugün hava o kadar güzeldi ki ben de günün bir kısmını bu sevimli ayraçlara ayırıp geri kalan kısmındaysa balkondaki salıncakta kitap okumakla geçirdim..
Arada bir rüzgar  sayfaları karıştırsa da kitap okuma keyfime karşı koyamadı..

Gelelim bugünkü paylaşımıma..

Kitap ayraçlarını çok seviyorum ben, kitaplarıma renk getiriyorlar..
Esen'ce de görüp çok beğendiğim etaminlerden yapılmış ayraçları denemek istedim..Tabi ondaki ayraçlar sanat eseri gibi. Ben daha basit şekiller yaparak başladım bu işe..Annemde de hazır etamin varken yapabilir miyim yapamaz mıyım falan derken bunlar çıktı.. 

Eminim etamin konusunda çoğu kişi  benden daha deneyimli ve bilgilidir, çünkü ben etamini ilk kez elime alıp bir şeyler yapıyorum, şablonları da internette mevcut, hatta öyle güzel panolar yapmışlar ki etamini bu gidişte elimden bırakmayacağım..

Etamin iki katlı bu arada, elimde dikerek püsküllerini çıkardım dört taraftan..Sert dursun diye de arasına karton kestim..

Ne zamandır bir şey yapmamıştım, özlemişim bir şeyler üretmeyi :) 
Ben bu ayraçları çok sevdim, siz de kolayca yapabilirsiniz..


14 yorum:

  1. enalttaki filli sanırım
    Çok şirin olmuş :)
    Ellerine sağlık arkdşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet file benzetmeye çalıştım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. :)) İlk denemeye göre çok güzel olmuşlar, üstelik siyah kumaş da çok kullanışlı olmuş, çünkü kitap arasında çok çabuk kirleniyor açık renk ayraçlar. Link vermişsin yetmemiş bir de iltifat etmişsin, çok teşekkürler, çok naziksin ama yazdığın güzel sözlere "Estağfurullah" diyeceğim çünkü ben de çok ama çok amatörüm (bu ruhu da kaybetmemek niyetindeyim elbette :)
    Güle güle kullan ayraçlarını, keyifli okumalar, bir de çok sevgiler Hilalcim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  3. bız de senı özlemısız hılalcımmm :)) ayraclar cokkk şirinnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) artık etamini elimden bırakmak istemiyorum :)

      Sil
  4. çok güzel olmuş arkadaşım, eline sağlık , güle güle kullan, sevgiler. bana da beklerim:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, hoşgeldiniz bloguma :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Siyah etamin kumaşını ilk defa gördüm sayenizde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, hoşgeldiniz bloguma, ben de ilk siyahtan başladım, renk renk almak gerek varsa tabi :)

      Sil
  6. Ellerine sağlık çok hoş görünüyorlar

    YanıtlaSil
  7. valla çokoş.
    elle uğraşıp bişiler üretmek ne büyük mutluluk değil mi.
    :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?