UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23 Mart 2013 Cumartesi

Google Reader'a veda ederken...

Günlerdir bloglarda bloglovin yazısı görüyor ve merak ediyordum. Nedir yahu bu herkes geçtiğine göre vardır bunda bir şey diye...Kısacık bir araştırma yaptım...Meğerse milyonlarca kullanıcının RSS beslemelerini takip etmesini sağlayan Google Reader Temmuz 2013'den sonra aramızdan ayrılacakmış..Çoğu blogger'da Reader yerine kullanılabilecek alternatiflere yönelmeye başlamış...Pek çok blogger Bloglovin'e kayıt olmuş..Ve takip ettiği bloggerlara oradan ulaşmayı hedefliyor..Sadece blogları değil haber kanallarını da ilgi alanlarınıza göre kategorize edip kendinize göre şekillendirebiliyorsunuz...Eee tabi ben de kaydımı yapıp takip ettiğim blogcanlarımı oraya aktardım..Ayrıca uygulamayı ipad veya iPhone'lara ekleyebiliyorsunuz..

Bloglovinle benzer özelliğe sahip diğer bir alternatif de Feedly..Kullanıcıların ücretsiz olarak kullanacağı bu uygulama,  iPhone, iPad, Android cihazlarda da rahatlıkla kullanılabiliyor.. Google Reader gibi bu uygulamayı da tarayıcılarınızda eklentileri yükleyebilirsiniz..Ben Chrome'a ekledim bile...Feedly'e google hesabınızla kolaylıkla katılabiliyorsunuz ve takip ettiğiniz bloglar kısa bir sürede listenize ekleniyor...Yine haber sitelerini, kültür sanat, spor, finans haberlerini de rahatlıkla okuyabilirsiniz..

Aslına bakarsanız Google böyle bir haber vermemiş olsaydı Feedly'den haberim olmayacaktı..Ben Feedly'i daha çok sevdim...

Feedly mi yoksa Bloglovin mi yoksa diğer alternatif uygulamalar mı? Seçim sizin.. 
Tek bir gerçek var temmuzdan itibaren Google Reader artık yok..

Uykum ve ben'i takipte kalınız..

Bloglovin için burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?