UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21 Kasım 2012 Çarşamba

Ve kabuk tarçın mum ile buluşur!

Daha önce  Hobilemecede gördüğüm ama bir türlü yapmaya fırsat bulamadığım tarçınlı mumdan sonunda ben de yaptım..Ayrıca bu mevsimde saleple iyi gidiyor..Ve mis gibi tarçın kokuyor..

Gerekli malzemeler

Kabuk tarçın (Kilosu 25 lira, ben 100 g lık tarçın kullandım)
Mum
Silikon tabancası ve silikon
Çeşitli ip, kurdale, boncuk...

Yapımı

Kabuk tarçınlarımızı muma silikon tabancası ile yapıştırıyoruz. Sonrası tamamen sizin zevkinize kalmış :)

Çok basit oldu ama güzel oldu :)

6 yorum:

  1. ayyy ne guzel bır fıkır...ne hoş kokuyodur şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Serpil hanim cok guzel kokuyor ;) tesekkur ederim yorumunuz icin

      Sil
  2. çubuk tarçınlar zaten doğal olarak şık duruyorlar,mumluk da süper durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hayaliatölye :) ben de çok seviyorum bir de kokusu da çok güzel..

      Sil
  3. mis gibi kokuyordur bunları koydugun odan :) ellerine saglık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, siz de yapabilirsiniz yapımı da çok basit :)

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?