UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9 Ocak 2013 Çarşamba

Karlar düşer düşer düşer ağlarım..


Sabah bi kalktım..Her taraf bembeyaz...Ne zaman kar yağsa aynı heyecan oluyor içimde...Çocuk gibi seviniyorum...İlkokuldayken akşamdan dua ederdim hep, kar yağsa da okullar tatil olsa diye...Çocukluk işte, aklında hep oyun var..Bugün pek çok kişide olduğu gibi ben de biraz çocukluğuma döndüm. Mahalledeki çocuklarla kar topu oynadık..Bi ara da eşek sıpaları kaydırmışlar yolu orada kaydım düştüm :) Düşerken bile ağzım kulaklarıma varıyordu...Çok çok güzeldi, çok eğlendim..Bi gün çocuklarım olursa onlarla karda oynayacağım günü hayal ettim :) Sonra "Welcome to the real world" "Gerçek dünyaya hoşgeldin". İşler, güçler beni bekler...İçeri girince de perdeyi açtım, karın yağışını izledim..Bir de kahve yanında, değmeyin keyfime..

Şimdi bakıyorum da camdan, çocuklar hala dışarda, çığlık çığlığa, altlarına da poşet koymuşlar vınnn...Bugün annelerinden çok azar işittiler..Ama kar yağıyor annem napsın evde..

Evet günün şarkısı, bugün radyoda nerdeyse 15 kez dinlediğim Karlar Düşer...Karlar düşer, düşer düşer ağlarım, hep ismini, hep ismini anarım..Tamam tamam sesim çok güzel olmayabilir ama siz yine de şarkısız kalmayın!. Mutlu kar yağışları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?