UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

3 Ocak 2013 Perşembe

Hakkımda


2012'den beri "Uykum ve Ben"in yazarı..
Gezmeyi, yemeyi, içmeyi ve eğlenmeyi pek sever..Araştırır, keşfeder, paylaşır.
Okur-yazar, dinler ve öğrenir, öğretir.
İzlemeyi de sever, film izler, doğayı izler, insanları izler...Malzemesini hep doğadan alır.
Yapar, yedirir, sevdirir.
Yanındakiler hep gülsün ister..


Sosyal medya'da ben

Twitter için  @hilallakinci

Pinterest için uykucu sirin 

Google + için Hilal AKINCI



2 yorum:

  1. Hilal Hanım Merhaba;
    Bloguma ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. Böyle güzel şeyler duymak çok güzel. Blogumun adı şiirden geldi, çok seviyorum bu şiiri. Sizin blogunuz da benim çok hoşuma gitti. İncelemeye başlıyor ve takibe alıyorum...

    Sevilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz.. beğenmenize ben de çok sevindim..

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?