UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28 Ocak 2013 Pazartesi

Nane limon dönemi


Nane limon dönemi başlamıştır! 

Kaç zamandır mezuniyet işlemleriyle uğraşıyorum..Bu nasıl iştir? Bitmedi gitti senin şu mezuniyet işlerin demeyin, maalesef talihsizlikler peşimi bırakmadı..Enstitü müdürü değişti,  ulusal tez merkezi bakıma alındı derken, işler sakız gibi uzadı. Her şeyde bir hayır vardır demekten başka bir şey gelmiyor elimden.Tabi bu süreçte çok yoruldum, bu kadar koşuşturmanın, yağmurda ıslanmanın karşılığı ne olacak...Bu bünye nasıl dayansın? Yani aynı üniversitenin tüm kampüslerini gezdim aynı gün içinde, Ankaralılar bilirler, Gölbaşı-Tandoğan-Dikimevi-Tandoğan-Gölbaşı-Tandoğan, işte cuma günkü güzargahım bu kadardı :) Sonuç, mezunum, iki gündür burnum akıyor ve bademciklerde şişti. İşte bir hafta böyle geçti..

Not: Aslında bu yazıyı dün yazacaktım ama bilgisayarım bozuldu. Dün yazmışım gibi kabul ediniz, mutlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle..

6 yorum:

  1. cok gecmıs olsun hılal cımm ama çük şükür mezun olmuşsun vcektıgın sıkıntıya degmıstır tabı kı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, çok şükür bitti artık :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun.rabbim bundan sonra yolunuzu açık etsin.55 inci takipçiniz oldum.banada beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Hilal hanım çok geçmiş olsun.Hyırlı olsun mezuniyetiniz.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?