UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10 Ocak 2013 Perşembe

Çok soğuk.

Hava bugün çok soğuktu, hem dışarısı, hem ev..Resimdeki gibi tir tir titredim ha..Karı seviyorum ama ardında bıraktıklarını hiç sevmiyorum..Hem çok soğuk oluyor hem de her yer buz pistine dönüyor..Buzda dans yapıyoruz resmen..Hadi biz düştükten sonra kalkabiliyoruz ama yaşlılar, onlar nasıl kalksın..Hamileler var o kadar..Bir yerden tutunayım diyosun daha beter düşüyosun :) Bi de düşenlerin videolarını göstermiyorlar mı haberlerde..Ağlayacak halimize gülüyoruz..Belediyeler uyumasın yahu..Tuz mu döküyor artık solusyon mu bitsin şu çile..Ha bi de kaldırımlar buzlu, kayıyor diye, yoldan gideyim diyosun, o daha tehlikeli...Araçlar zor gidiyor o yollarda, altında kalmaktan korkuyorum..Zor valla..Bir de bu soğukta hayatta kalmaya çalışan evsizler var..Bizim artıklarımızla beslenen kuşlar ve sokaktaki dostlarımız var..Onları da unutmayalım..Bunlar bizi hem vicdanen rahatlatır hem de pek çok kötülükten korur..

Günün sözü Mevlana'dan geliyor..
"Kar taneleri ne güzel anlatıyor; birbirine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu.."

Peki ya biz yeterince anlıyor muyuz?

2 yorum:

  1. ALLAH kımseyı ac ve acıkta bırakmasın ınsallah...hılalcımm sen benı bı görsen düşe kalka gecer benım kışım:)))ama yınede kışı cokkk sevıyorumm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inanın ben de çok seviyorum ama bi gün bir yerimi kıracağım sanırım..

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?