UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16 Ocak 2013 Çarşamba

Muhteşem Çarşamba ve bin teşekkür...


Mimlemek ne güzel şeymiş, hele ki eğlenceli ve samimi kişilerle bunları paylaşmak, onlardan cevap beklemek, okurken gülme krizine girmek harika bir şeymiş..Katılan ve katılmaya devam eden herkese çok çok teşekkür ederim..Beni çok mutlu ettiniz...

Bir kaç gündür projenin kesin raporu ile uğraşıyorum..Onu da teslim ettiğimizde üzerimdeki sorumluluk biraz olsun azalacak...Proje süresince çok farklı olaylarla ve kişilerle karşılaştık..Olaylarla karşılaşmak kullanımı oldu mu tam emin değilim ama, olmadıysa bağışlayın..Rapor süreci bitmediği için de, nihayetinde 14 gün kaldı,  her an her şey olabilir, yine başımıza bir şey gelebilir diyorum. Bir yazımı tamamen proje hikayelerimize ayırayım, evet evet, burada bahsetmeyim..

Bu arada pazartesi Ankara'daydım, tez işlemlerim için...Tez bastırma işi ne pahalı bi işmiş ya..Neyse ki sayfa sayım az..Bi de siyah beyaz ha, ya renkli bastırsaydım...Bi doktora tezine 1000 lira yeter mi acaba? 

Üstteki karikatürde çok hoşuma gitti bu arada biraz gülümseyelim..Şimdilik bu kadar...Sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?