UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1 Kasım 2012 Perşembe

Bir Kızılderili Atasözü...


Ağaoğlu'nun "çağ açacak proje" olarak tanımladığı "Maslak 1453" reklamını izlemeyen kalmamıştır sanırım.  Bu değil, bu hiç değil, ben farklı bir şey istiyorum, bunları herkes yapıyor, bu sıradan, bunların hiç biri değil, beni anlamıyorsunuz diyor reklam filminde..İstanbul'un göbeği (!) Maslak'ta Fatih Ormanları ve Park Ormanın bitişiğinde 325 dönümlük arazide konumlanıyor proje...İnşaat sektörünün yaptığı projelerin neredeyse tümü İstanbul'un göbeğinde yapılmıyor mu zaten...

Projenin ismi Maslak 1453.. Fatih'in İstanbul'u fethettiği yaşta değilim ama çığır açacak projelerimle İstanbul'u ikinci kez fethediyorum (hatta ettim) demeye mi çalışıyor..Dönemine uygun bir şekilde reklamın sonunda Ağaoğlu Fatih'in beyaz atına binmiş geliyor. Ve o cümle, "Tarih  hayal edenleri değil gerçekleştirenleri yazar...Ki bu konuda Einstein'ın "Hayal gücü her şeydir. Sizi bekleyen güzelliklerin ön izlemesi gibidir. Hayal gücü bilgiden daha önemlidir." sözünü hatırlatmak istiyorum. 

Sayın Ağaoğlu'nun reklamlarından yola çıktım ama sözüm tüm inşaat sektörüne ve bu konudaki tüm yetkili mercilere...Para kazanma hırsınız yüzünden çocuklarınızı ve torunlarınızı götüreceğiniz "doğal yeşil alan" kalmayacak..

Ve son söz... Bir Kızılderili atasözü der ki, Son ırmak kuruduğunda, son ağaç kesildiğinde, son balık tutulduğunda, beyaz adam paranın yenmeyecek bir şey olduğunu anlayacak!”

1 yorum:

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?