UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11 Kasım 2012 Pazar

Kitaplarıma renk geldi!


Havalar soğudu, renk renk yünlerle atkılar, kazaklar örülmeye başlandı..Ya artan ipler. Onları değerlendirmeniz için bir alternatif...İpi, çatalı ve makası hazırlayın! "Ponpon kitap ayraçları" yapıyoruz..


Çatalla ponpon yapımını daha önce Pinterest de görmüştüm. Sonra kısa bir araştırma yaptım, bizde de pek çok örneği varmış, hemen kolları sıvadım, ponponları yapmak için..Yapım aşamalarını fotoğrafladım (üstte), ama yine de sorularınız olursa başım üstüne :) 
İşte ponponlarımız hazır...

Son olarak, bu da neymiş canım ben bunlarla daha neler neler yaparım diyorsanız link için buyrunuz :)

Kolay gelsin...

6 yorum:

  1. cok hoş gercekten kıtaplar daha cekıcı olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı olmuş, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Ponpon yapmak çok zorlu:) Bana bir tane yapar mısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çatalla yapması çok kolay, adımları izlersen renk renk desen desen pompon olur :)

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?