UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

3 Kasım 2012 Cumartesi

Ayna Süsledim..

Keçi boynuzu tohumlarından yaptığım ağacı daha önce sizlerle paylaşmıştım. Şimdi de yine bu kahverengi tohumları kullanarak yaptığım aynayı paylaşmak istiyorum. 

ayna süsleme

Gerekli Malzemeler

Karton veya mukavva
Ayna
Silikon tabancası ve silikon
İki tarafı yapışkanlı sünger bant 
Makas veya maket bıcağı
Keçi Boynuzu tohumları
Süslemek için ip


Yapılışı

Mukavvayı aynamızın her yanından 2 cm daha geniş olacak şekilde kesiyoruz. Aynayı mukavvaya çift taraflı yapışkanla yapıştırıyoruz. Daha sonra aynanın dışında kalan alanı bir kaç kat olmak üzere keçi boynuzu tohumlarını silikonla yapıştırıyoruz.. aynayı asmak için ise arka tarafına küçük bir delik açıyoruz. İşte aynamız hazır..Boyutlarını elinizdeki malzemelere göre veya istediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz. Ayrıca fotoğraflar ve resimleriniz için de bu tohumları kullanarak çerçeve yapabilirsiniz..

6 yorum:

  1. ben senden önce davranmışım canım baktım blog da goremeyınce hemen yazdımm.:)))cok guzel olmuşşş..tekrar ellerıne saglık:))

    YanıtlaSil
  2. nereden aklınıza geldi bu malzemeyi kullanmak gerçekten çok yaratıcı ve şık. Ellerinize sağlık:)
    www.durudesign.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok ilginç ya keçi boynuzu ve ayna :) ama çok tarz bir şey olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yasemin hanım, blogumda keçi boynuzu tohumları ile yaptığım alternatifleri de bulabilirsiniz :)

      Sil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?