UA-56156696-1 expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27 Kasım 2012 Salı

Malzeme doğadan, yapması benden :)


Doğadaki malzemeleri kullanarak bir şeyler üretmeyi seviyorum. Daha önce keçi boynuzu tohumlarını kullanarak yaptığım keçi boynuzu ağacını sizlerle paylaşmıştım. Şimdi yine kaynağı doğa olan bir malzemeden yaptığım çerçeveyi paylaşmak istiyorum. Fikir keçi boynuzu ağacında da olduğu gibi Kurtuluş Parkı'nda yere dökülen meşe palamutlarından çıktı. Daha sonra Pinterest'le geliştirildi..
Çerçeve nasıl mı yapıldı?

Gerekli malzemeler

Çerçeveyi yapmak istediğimiz boyutta karton
Kumaş 
Silikon tabanca ve silikon
Asmak için ip
Meşe palamudu şapkaları
Kumaşı kartona dikmek için ip :) ya da yapıştırmak için yapıştırıcı


Yapılışı

Öncelikle parktan, bahçeden, ormandan meşe palamutlarının şapkalarını topluyoruz..Ve suda bekletiyoruz..Tozu, toprağından arındıktan sonra kuruması için bekliyoruz...Diğer taraftan kartonun tamamını kumaşla kaplıyoruz. Benzer renkte bir iple dikiyoruz. Veya yapıştırabiliriz de.. Önemli olan meşe palamudu şapkalarını yapıştırabileceğimiz düzgün bir zemin olması..Kartonu kapladıktan sonra  palamut şapkalarını özenle yapıştırıyoruz.. Ben çerçevenin ortasına meşe yaprağını yapıştırdım. 
Tam bir Sonbahar konsepti oldu...

7 yorum:

  1. aaaaa...çok beğendim çok orjinal olmuş

    YanıtlaSil
  2. bu doga senın ıcın calısıyor ha:)))

    YanıtlaSil
  3. meşe palamutlarına bayılırım, çocukken bunları kolye yapmaya çalışırdık. çok zarif bir şekli var, çok beğendim, güzel uygulama :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler filiz hanım, ben de çok seviyorum :) Kolye de ilginç olabilir..

      Sil
  4. İlginç bir okadarda güzel olmuş eline saglık :)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız kadar değerli başka ne olabilir ki?